Bullbak, städning o så lite handboll

Söndag igen, usch helgerna går alldeles för fort!!! Kan knappt gå idag efter träningen i fredags, riktigt smärtsamt!!! Imorgon ska jag faktiskt försöka ta mig till basketträningen, e lite nervös faktiskt!

Idag jobbar Mathias 9-13 sen åker han direkt till handbollsamlingen och förbereder sig inför matchen. Jag och Amelie ska dit och kolla sen, men först ska vi baka lussekatter!! Hittade ett annorlunda recept med en apelsinsmörsfyllning som jag ska ha i och så virar man dem som en liten pinne istället för vanliga lussekatter

Amelie pratar väldigt mycket om tomten sen igår. Hon säger att hon inte tycker om tomten....haha. Bådar ju gott. :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

gå på träningen i morgon om kan, sitter på bänken o kollar du kan om du vill kramiz/ mamma

2008-12-07 @ 20:31:33
Postat av: mamma

jättebra matach för står jag koller bara HEh nervöst tyckte jag matte var ju jättebra vad jag förstog. går så långsamt med resultaten

2008-12-07 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0