Fnissig familj!

Igår kväll satt vi här i soffan efter Amelie hade somnat och var trötta allihopa. Mathias hade ont i ryggen efter matchen och kände sig nere efter en förlust. "Det är svårt att ha ont och acceptera det efter en förlust" var hans egna ord. Sen vet jag inte riktigt hur det kom sig men vi alla kom in i ett fnissigt stim, framförallt jag och syrran. Hur ser det ut när två fnissiga trötta systrar slår över?! Jo så här....
.Fnissiga systrar

Vet inte riktigt vad det var som var så roligt men jag tror vi båda behövde skratta lite! Vi tog en hel serie med bilder och Mathias han var inte sämre han, här är vår bästa Zoolander pose;



Idag jobbar Mathias som sagt och jag och syrran med Amelie skulle åkt till Ullared, ett obligatoriskt inslag när syrran är här på besök. Men vi vaknade i morse med snoriga näsor allihopa och syrran dessutom med halsont så vi beslöt oss för att stanna hemma. Vi har bara tagit det lugnt och varit ute med lilla Mimmi en sväng. Apropå Mimmi så slocknade hon också i soffan igår, så söt!



Det är få personer i ens liv som man verkligen kan vara helt sig själv med och som man har roligt med vare sig man är ute på äventyr eller ligger i soffan. Oavsett om man pratar om stort eller smått, e helt tysta eller skrattar hysteriskt över absolut ingenting. Min syster är en av de få i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: mamma

så skönt att ni har kul

trots förkylning o osv.

kramar till er alla

2008-12-27 @ 16:26:53
Postat av: mamma

kul att ni träffades mår så bra över det

men blir så avis oxå. den här lillkråkan

betyder så mycke för oss kram till er alla

2008-12-30 @ 23:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0