Gräsänka ikväll

Onsdag och ännu en handbollsmatch. Mathias fick ta ledigt halva dagen från jobbet för att sätta sig på bussen mot Skövde. Nu jäklar, hoppas de tar poäng ikväll!!! Ska heja så gott det går via datorn och HEH´s liveuppdatering. Försöker alltid skicka över en massa energi och jävla anamma telepatiskt, vet inte om det fungerar men men.... :-) Vet med all säkerhet att jag inte är ensam framför datorskärmen ikväll, utan jag vet att de flesta av oss spelarfruar sitter där och kikar, hoppas och önskar vinst.  En gång har vi samlats tillsammans för att kika, men då la självklart onlinerapporteringen av, det gjorde inte så mycket för då blev det desto mer vindrickande istället. Ja för alla utom mig då som självfallet körde bil!
Jag ska hämta Amelie på dagis sen ska vi åka hem och ta kort, jag har lånat hem vår kamera från jobbet, så får vi väl se om det blir några fina bilder. Amelie vill ha mer foton på när hon är "tomteflicka" nämligen. Lillfisen, det kom hon på igår vid nattningen ungefär en nanosekund från att sova gott, " Mammaaaaaaa, Amelie vara tomteflickaaaaaaa *snyft snyft*".

Har varit på julbord idag med jobbet hos en konsult som vi använder oss av. Kom fram till två saker när jag var där:
1. Julmust är grymt gott men sjukt mättande
2. Jag är inte mycket för kallprat längre.

Grönkål äter man tydligen här i Halmstad på julen, vi får väl se om det är en tradition som smyger sig in även på vårt 08a bord eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0