Klappar, käk och kram!

Så idag kan jag då berätta varför jag är så glad! Jag har fått nytt jobb och nu har jag skrivit på pappren! Det har gått jättefort här nu sista veckan och jag byter jobb redan nu efter alla helger, så den 12 januari börjar jag. Jag är ofantligt glad och ser fram emot nya utmaningar på mitt nya ställe! Närmare hem, högre lön och mer i den inriktning jag faktiskt vill jobba! PERFEKT!

Så idag har varit en händelserik dag på jobbet. Jag har haft min avtackning och fick fint tal och fina presenter både från företaget och kollegorna, samtidigt hade vi även jullunch istället för julfest så jag är fortfarande mätt. Fick fint julbord från Lilla Helfvetet här i stan, ett ställe som jag önskar det gick bättre för, riktigt god mat! Sen var det snabbt iväg till min nya arbetsgivare för info och lönmöte!

Nu väntar helgen och det ska bli så skönt, ikväll ska jag och Mathias korka upp en flaska vitt och snacka livets allvar och mysa! Eller han lär väl sippa på glaset som vanligt och jag tar det mesta, ha ha.....Sen resten av helgen så blir det renovering, gästrummet kallar! Mathias har även träning på söndag eftersom de har match på måndag, nästsista matchen före uppehållet. Hoppas på mycket folk och 2 poäng till!

Och så måste vi ju köpa GRAN också. Får fortfarande hjärtklappning när jag tänker på vår desperat jakt på gran förra året, har jag berättat om den?
Vi var sent ute, typ dagen innan julafton och i sista timmen. Ställe efter ställe stängde mitt framför ögonen på oss, till slut hittade vi en försäljare utanför Statoil vid Sannarp som hade TRE ynka granar kvar. Två små stackare och en stor jäkel! Tur för oss som i dåläget hade 3 meter i takhöjd, så det blev den stora jäkeln. I år har Mathias lovat att vi ska köpa gran lite tidigare......Det är ingen jul utan gran resonerar jag!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

ni är så himla cola

kan ni fixa en gran tidigare så är de ett plus

skitungar love you

kram

2008-12-19 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0