KRÄK!

Så har det smygit sig in i vårt hus, det man fruktar mest under vintern. Det äckliga, hemska viruset. Kräksjukan.
Inatt var det Mathias som fick bo på gästtoan halva natten och jag som verkligen verkligen verkligen AVSKYR kräk försökte vara så gott stöd jag kunde. Jag e lite stolt över mig själv att jag klarade det, men jag skurade toaletten och golv och väggar efter Mathias. Shit vilken fru! Skämt åsido, jag avundas inte honom ett dugg. Nu ligger han däckad i soffan och sover och jag och Amelie ligger i sängen och ska ta oss en liten nap. Hoppas verkligen inte jag och Amelie blir sjuka oxå, det grejer jag f-n inte alltså. Min mage bubblar oroväckande mycket. Eller så är det bara nervositeten över att bli sjuk.

Så, idag blir det inte många ärenden gjorda som verkligen behövs göras. Men istället har jag roat mig med att städa här hemma istället. Syns ingenting ändå, shit vilken mess vårt hus är i!
Igår fick vi iaf tapetserat i gästrummet, förutom att jag hade räkna fel så tapeten räckte inte riktigt....hoppsan! Så imorgon får jag åka och köpa lite till. Tanken var att golvet skulle läggas idag men det får då vänta av förståeliga skäl.

Mathias har match imorgon och var nog mest förstörd över att han inte kan spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0