Laddar för träningsvärk

Ska skriva ett par snabba rader här på min sena lunch. Har tränat förresten, skivstångsträning, räknar iskallt med att inte kunna gå imorgon. Det brukar vara så!

Idag går alla mina tankar till Emma Jangestig och hennes familj i deras kamp i hovrätten idag. Emma är mamma till Max och Saga som så brutalt blev mördade tidigare i år.
Emma skriver i en tråd på familjeliv.se som jag följer, hon skriver öppenhjärtligt om sorgen och sina tankar och hämtar stöd från alla oss som följer tråden.
 Jag beundrar alll deras styrka att klara av något sådant. Jag är alldeles säker på att barnen ler från himlen när de ser sina föräldrar kämpa så för upprättelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0