Måndag igen...

Helgen sprang förbi och det blev inte mycket vila direkt. Lördagen spenderades ju i Ullared och igår söndag var vi till tippen med en massa skräp i två omgångar, värsta träningspasset! Nu har vi en ren fin uppfart och vi kan för första gången parkera i vår carport! Inte illa!
Efter tippen åkte jag över till Martina på adventsfika, himla mysigt! Jag som älskar mjuk pepparkaka skämdes nästan när jag tryckte i mig i stort sett hela hennes kaka :-) Hade inte fått i mig nån lunch eftersom vi var på tippen, så det tog jag igen med råge, ha ha!
Var hemma vid 17 tiden och då blev det middag,tvätt, disk och nattning och så var det måndag igen!

Denna veckan är rätt fullbokad, idag har vi inventering på jobbet så jag är ute och kryper i sportcentrat hela dagen. Skulle tränat mitt första basketpass ikväll men Mathias jobbar sent så det blir inget av det, synd för jag var laddad! På onsdag åker Mathias till Eskilstuna på match, på torsdag är det först jobb för oss båda, sen har MAthias träning sen ska vi ses på Stadion där handbollsklubben har klubbkväll. På fredagkvällen jobbar Mathias :-( Helgen med :-( :-( Fast hur han ska lösa jobbet när han dels har träning på lördagen och julevent med laget efter och hemmamatch på söndagen har vi nog inte riktigt klurat ut än.
Så Mathias kommer vara borta mycket denna vecka, kommer återigen bli en sån vecka då vi knappt hinner ses. Men nu för tiden får vi i allafall sova ihop, annat var det när han jobbade nätter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0