Peppar peppar!

Än så länge har vi klarat oss Amelie och jag. I stort sett det enda som rör sig i mitt huvud. Jag är ju sjukligt nojig över kräk som jag skrev förut. Har sovit grymt dåligt i natt, minsta ljud Amelie gjort i från sig har jag vaknat av och tänkt att nej nu kräks hon! Sen har jag typ väckt mig själv och känt efter om jag inte mår lite illa trots allt.
Alla undviker mig som pesten här på jobbet, förstår dem. Vem f-n vill ligga och kräkas över jul?????!!!
Mathias mår i allafall betydligt bättre, han har inte kräks sen söndags morgon. Och igår kväll började han få i sig lite dricka och mat. Eller mat och mat, han drack lite saftsoppa och åt en banan. Jag åkte dessutom och handlade Resorb på Apoteket.

Jag, självklart med sällskap av världens sötaste Amelie, pysslade hemma igår. Gjorde typ ALLT för att inte känna efter hur jag mådde. Ifall jag blir sjuk har jag i alla fall betat av en hel del punkter på listan!

För övrigt så har de match ikväll. Mathias kommer mest troligtvis inte vara med. Om än att han börjar må bättre, vill man ju kanske inte riskera att smitta ner andra. Har hört att det smittar två dar efter man slutat kräkas. Vi får väl se, det står inte nånstans att han inte ska spela, vet inte riktigt hur både Mathias och ledningen resonerar.

Nu ska jag gå och äta lite mer vitpeppar. Har hört att det ska hjälpa!

Kommentarer
Postat av: mamma

hallo

Hoppas verkligen ni klarar er från

den äckliga kräksjukan

sköt om er o tvätta händerna jätteofta

kramar

2008-12-22 @ 11:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0