Tomt i huset

Idag var syrrans hemresedag, trist nog. Det går alltid så fort när man får besök, man tror att man ska hinna med så mycket och så men det blir inte riktigt så. Men jag är riktigt glad att hon varit här! Amelie har blivit extra bortskämd och vi har haft några härliga dagar ihop. Nu ses vi inte fören i mars :-(
Brorsan och Lena skulle kommit imorgon på en sen frukost på deras väg hem från Skåne. MEN så ringde de idag, då de stod utanför vår dörr, surprise! Synd bara att vi var på Ullared då....haha. Så vi skyndade oss hem och hann lagom fika innan syrran skulle till tåget. Sen stannade de en stund till och lekte med Amelie innan de begav sig igen. Så roligt att de kom förbi!!!! nu har jag haft båda mina syskon här, dessutom samtidigt. DET händer inte ofta när man bor över 50 mil hemifrån!

Nu riktar vi energin mot nyår som är redan på onsdag. Vi ska på middag hos goda vänner med ett annat par med, vi har alla barn i samma ålder. Vi har delat på middagen och vår uppgift är att ha med oss dryck och fixa förrätt. Har ingen idé ännu vad vi ska laga, så nu ska jag googla förrätter!!!!

Mathias och Cecilia, augusti 08

Mathias jobbar nu bara imorgon fm sen är han äntligen ledig ett tag, det ska bli så skönt att få rå om varandra lite. Han är borta så mycket att jag saknar honom varje dag. vi sliter på varandra på ett sätt, men på ett annat sätt tröttnar vi aldrig på varandra, för vi har för lite tid ihop för att tröttna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0