Total förvirring

glömde min mobil hemma imorse, sms:ade Mathias från jobbtelefonen att han skulle ta med sig den, fick till svar att han inte hittade den. Skumt. Kom hem efter jobbet och letade och hittade den inte jag heller., Panik, vart fan e telefonen?!  Kanske hade tappat den i jobbarbilen jag lånade...hrm. Kollar väskan en gång till och nej där ligger den inte...Frågade Amelie om hon sett den för hon brukar vara bra på att gömma saker och faktiskt komma ihåg sen vart hon lagt den. Men hon såg bara frågande ut....Herregud, kände mig jättenaken helst plötsligt, VAR E MIN TELEFOOOOON?!
Hämtade till slut min väska för att plocka upp nånting helt annat och hoppsan där låg ju telefonen! Jag är så förvirrad alltså. Här har jag gått hela dagen och trott den legat hemma och väl hemma trodde jag att jag tappat den!

Ännu mer förvirrad blev det när jag kom till dagis och skulle hämta lillfia. Skulle klä på henne och insåg snabbt att hennes overall var borta, skumt. Okej, nån har väl tagit fel då. Ska sätta på skorna, och de var oxå borta! Men va faaaaan. Inga andra skor hade jag där till henne heller. Sluta med att vi får dra på vantarna över fötterna. Och så mössan, nähä den var oxå borta!!! Nån har tagit allting! Hel mysko, måste varit nån förälder som vart tröttare än mig som kommit och hämtat sitt barn idag. Hoppas bara allt är tlillbaka imorgon för några dubbla uppsättningar utekläder finns inte i denna familj!

Kommentarer
Postat av: mamsen

lilla gumman

man kunde ju tro att de var fredag den 13;. ,men inte det var ju måndag o den första, hoppas allt ordnar sig med lillkråkans kläder oxå

kramar till er

2008-12-02 @ 08:29:30
Postat av: mamma

lilla gumman, vilken dag!

hoppas att lillkråkans kläder kommer "fram"

kramar till er

2008-12-02 @ 08:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0