Vad är det med cyklisterna i Halmstad????

Jag blir så jävla trött på alla dessa cyklister i den här stan som cyklar som de äger vägarna och stan. Överallt är de, och vareviga dag får man hjärtat i halsgropen minst ett par gånger då man håller på och köra över nån idiot som cyklar rakt över övergångsstället. Mörkt är det med och inga reflexer har de. Grrrr!

Igår var en rätt mysig kväll, om än att Mathias låg nerbäddad. Vi hade en "vanlig" vardagskväll ihop! Det händer inte ofta vill jag lova. Och jag hann med disk, tvätt och lite städ utan problem. Och Amelie somnade tidigt.Grym kväll!

Mathias åker med på matchen idag trots förkylningen. Hoppas kroppen orkar. De åker vid 10tiden idag och är väl hemma vid 5 imorgon bitti. Tur att han e ledig idag från jobbet annars hade det rykt en semesterdag eller så igen, och imorgon börjar han inte fören kl 16 så han kan sova ut. Som tur e så är de träningslediga imorgon så allt klaffar rätt bra. Istället ska de träna hela helgen :-(

Apropå helgen så ska vi göra ett litet ryck hemma igen! Gästrummet står på tur. Och hallen vore nice att få färdigt. Jag hade ju nämligen en idé om en hatthylla som jag ville göra själv. Mathias var skeptisk och tyckte att vi skulle tapetsera hela väggen ändå ifall idén inte blev av. Men nej nej protesterade jag. Nu ett par månader senare gapar fortfarande väggen tom så jag måste ju ta tag i det där, annars får jag ju äta upp det i all evighet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0