Väntan på mat och man

Nu står det en köttfärspaj i ugnen och Amelie kollar Bolibompa och sjunger Hoppe Hoppe Hare! Väntar på att Mathias ska komma hem från träningen så vi kan äta ihop. Imorgon åker han tidigt till Eskilstuna, har fått ta ledigt från jobbet, så har de match kl 19. Den sänds live förresten på nätet, www.webbsport.se, så det är roligt. Då ska jag och Amelie sitta här hemma och heja! De lär ju inte komma hem fören mitt i natten.

Imorgon e det jag och Amelie alltså, jag lämnar och hämtar på dagis. På lunchen ska jag träffa banken och prata lån och pension, vuxet va!? Bara hoppas att Amelie inte blir sjuk ikväll, det går magsjuka på dagis och hon hade tydligen gjort nummer två ett antal gånger idag......

Nej nu åter till pajen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0