Vinst och sömnbrist!

Så gav den lång bussfärden mot Stockholm med sig nått gott i form av en vinst med 3 bollar, härligt!!!
De klättrade två steg upp i tabellen och ligger nu precis under slutspelsstrecket! Mathias kom hem vid 4 i natt med en stor säck med julklappar från familjen i Sthlm och ett leende på läpparna.
Både jag och Amelie vaknade och det kändes nästan lite som natten innan julafton, vi låg och pratade alla tre i vår säng en stund, tills jag fick panik och insåg att va fan vi ska ju gå upp om två timmar!! Amelie ville inte somna om, jag blev irriterad och Amelie ledsen. Så mycket för den gosstunden! MEN vi lyckades somna alla tre till slut, men när klockan ringde hade jag gärna legat kvar ett par timmar till.
Nu väntar hemmamatch på måndag mot Guif sen borta på onsdag mot Skövde. Tuffa matcher.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0