Back in business!

Idag har jag jobbat igen och som jag förstod så fanns det en del på mitt bord nu när man varit borta. Men det är ju så jag trivs så idag var en bra dag! Amelie har gått på dagis och det har gått finfint. Däremot var jag sen från jobbet, så sen att dagisfröken ringde och undra vart jag var, piiiinsamt. Men ibland blir det bara så...

Sen hem till den ständiga frågan, " Jaha, va ska vi äta idag då???????" SÅ tråkigt. Och vi är så dåliga på att planera. Lyckades iaf kasta ihop en chili con carne, riktigt gott blev det med. Rätt överraskad, ha ha! Snart ska vi iväg och hämta Mathias på jobbet som jobbar kväll...... Full fart, om jag har tur sen när jag kommer hem och har nattat Amelie, fixat tvätten och diskat så kaaaanske jag hinner med lite Greys Anatomy.....till Mathias stora förtret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0