Bloggdrottning som bowlar och längtar

Fredag igen! Härligt!
Sov riktigt illa i natt igen, hostan tar kål på mig och Amelie drömmer så otroligt mycket. I natt vaknade hon vid halv två och var väldigt ledsen och det var bara pappa som dög. "Miiiiiin paaaaappa" ropade hon hela tiden och krokodiltårarna rann ner för hennes söta små kinder. Passade på att gå upp och kissa men då fick hon spelet över det och då var det bara jag som dög helt plötsligt. Lustigt. Antar att det pågår en hel del i hennes huvud just nu. 2 år och håller på och upptäcker alla sorters samband och omvärlden.

Ikväll blir det bowling och bira med jobbet! Kan bli trevligt. Ska bli skönt att få komma ut och leka lite, och lämna mammarollen hemma en stund :-) Amelie ska få följa med på Mathias träning, nått hon älskar, så hon kommer nog inte ens märka att jag e borta. På Mathias träning blir hon bortklemad av alla spelare och materialförvaltaren brukar inte vara sen att sticka till henne frukt och godis......För övrigt har hon grymma underarmsskott :-)

Ja ni, nån bloggdrottning lär jag nog aldrig bli men ser att det i alla fall är en hel del som följer min vardag redan, tack för det! Men kan inte blogga på arbetstid och kvällarna går så fort, men försöker att uppdatera bloggen varje dag!


Kommentarer
Postat av: mamsen

tycker att det är kul att du går ut o "slippa" vara mamma. man behöver de.men jag sakanr lite mera bilder på min kråka tack ha så kul kram

2008-11-28 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0