Glad - ombytta roller på G?!

Igår gjorde jag nått som gjorde mig otroligt glad! Jag åkte och tittade på en basketmatch!
Basket var sån stor del av mitt liv förr i tiden, jag spelade själv tills jag var sjutton och jag coachade flickor-87 i fem år i Söder Basket, och det är nått jag verkligen saknat.
Så jag gick iaf och tittade på Halmstads damlag som spelade och efteråt hörde jag mig för ifall man fick komma ner och träna med dem vilket jag gärna fick! Så på måndag kanske jag ska ner och träna lite med dem, ofantligt roligt!

Jag kommer dö eftersom jag inte har nått flås och jag har ju sen inte ens rört en basketboll på fem år, men jag tror det skulle ge mig så otroligt mycket att ta upp nått som jag en gång i tiden inte kunde tänka mig leva utan!

Så snart är det kanske Mathias som får sitta på läktaren...thihi....

Kommentarer
Postat av: mamsen

kul kul, testa du, tror att du behöver lite egen tid

och vad skulle kunna vara bättre alternativ jag kommer att sitta på läktaren hi hi

kram

2008-11-27 @ 11:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0