Dagen efter!

Så var det måndag igen och Amelie vaknade med 40 graders feber igen. Både jag och Mathias blev nervösa att det var njurbäckensinflammationen som inte helt läkt ut. Mathias fick vara hemma på förmiddagen och jag åkte upp med urinprov till sjukhuset före jobbet. Som tur var så var det inga baciller utan hon är bara "vanligt" sjuk, hög feber och så säger hon att hon har ont i magen. Nu är Mathias på jobbet och jag vabbar. Det gäller att försöka dela upp det så bra som möjligt!

Så vann de igår, SÅ himla skönt!!! Glädjen bland killarna gick ju inte att missta efter slutsignalen och det var nog många som sov riktigt gott i natt!
Mathias blev bänkad sin sista match, så ofantligt tråkigt tycker jag men Mathias var bara superglad att de vann! Han hade varit nervös under flera dagar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0