Gametime!

Söndag och dagen då gäller. Kvart över fyra idag börjar avgörande matchen mot Hästö. Det är lite nerver här hemma idag och vi började dagen med en rejäl frukost. VI hade jättemysigt och spalde Yatzy med Amelie för första gången. Måste ju självklart tillägga att jag vann över Mathias. Amelie gav upp efter halva omgången!

Hoppas nu på rejält tryck på läktarna och att killarna ger järnet, eller det vet jag att de kommer att göra!!!

Igår rensade vi undan en massa skit här hemma och var på tippen i två omgångar. Kändes jättebra att få undan en hel del. Vi hade ju fyllt vårt uterum med SKIIIIIIT. Så efter tippen åkte Mathias och tränade i två timmar, jag och Amelie grävde i trädgården. När Mathias kom hem lämnadejag och Amelie hemmet så han skulle få vila en stund och ladda inför idag, så då åkte vi till Eurostop och handlade lite. På kvällen blev det pasta och soffmys!

Svårt att skriva blaj här idag när allt fokus är på matchen. Igår åkte Trelleborg ur elitserien och OV tog deras plats, tror det skapat mer nerver hos killarna. Mathias känner sig iaf helt okej i ryggen och utvilad så jag hoppas han kan ge järnet och känner att kroppen håller fullt ut i denna otroligt viktiga match.

Kommentarer
Postat av: Syss

Nu jävlar håller vi tummarna för Drott!!! Sänder massa härlig vinnar-energi genom nätet!!

Kramar Svägerskan/Syss

2009-04-05 @ 12:31:26
Postat av: Glad svägerska

Grattis!! Fantastiskt skönt med vinst!!

2009-04-05 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0