Påskris och ros

Idag är det söndag, tror jag. Snacka om dagblind nu när man är ledig flera dagar. Syrran har varit här på besök och vi har just vinkat av henne. Alltid lika mysigt att ha henne här. Vi har börjat rensa i trädgården och fått undan en massa skit och ris och lyft fram lite härliga växter och rosor. Massvis med jobb återstår men vi har i alla fall börjat! Vi har även handlat lite mer saker till hemmet och mer gödsel till trädgården. Nu ligger vi här helt trötta och ska nog vila en liten siesta!!!!

Eftersom Mathias lägger ner handbollen nu tappar bloggen lite sitt syfte. Visst nu börjar en ny period i vårt liv istället men svårt att skriva nu. Ska fundera på saken och jag kommer nog sakteliga lägga ner bloggen.....

Kommentarer
Postat av: mamma

förstår dig, måste kännas konstigt o lite overkligt

det tar nog en stund att komma ner på en annan nivå

o ett ett "vanligt liv", hur har det gått med trädgården? kliar i muina fingrar o hjälpa till

2009-04-12 @ 19:40:38
Postat av: mamma

men du får ju inte lägga ner för mig jag vill ju verkligen vara uppdaterad hela tiden/kram

2009-04-12 @ 20:34:44
Postat av: Linda

Vill inte heller att du lägger ner bloggen. Så kul att veta vad som händer i ert liv när vi inte hinner träffas på ett tag.

2009-04-13 @ 17:03:18
Postat av: Petra

Nej inte lägga ned! Jag har ju precis hittat hit!

2009-04-30 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0