alla hjärtans dag och solen skiner!

Lördag igen...sole har strålat hela dan och det är otroligt va glad man blir och va fint allt ser ut med lite sol! Till och med vår skruttiga tomt såg helt okej ut idag :-)
Igår åt vi gott efter Mathias träning och tittade på film, myste av att vara ledig ihop, nu i veckan har vi ju knappt setts.
Nu i helgen är Mathias träningsledig och imorse passade vi på att sova länge och ta det väldigt lugnt. Åt frukost framför Tv:n och tog oss sen ner på stan och strosa lite och inhandlade lite saker. Nu e vi hemma och nu är det handboll på dansk TV i vanlig ordning och Amelie springer runt sockerhög efter lördagsgodiset och jag har just löst hela Aftonbladets korsord. Nu ska jag springa ner till affären, okej springa var väl en överdrift men okej låt oss säga gå ner, och köpa mascarpone till pannacottan jag tänkte göra till kvällen. Till middag blir det löjrom och vin, myspys på alla hjärtans dag!

Imorgon ska vi hem till våra vänner som fått sitt andra barn och snusa bebis! Ska även försöka plocka hem några klänningar från en kompis ohc se ifall det är nått jag kan låna till bröllopet vi ska på i början av mars. Så helgen blir en riktig myspyshelg, och det är SÅ skönt att bara vara tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0