Back to reality

Torsdag kväll och fredag imorgon...IGEN. Sjukt alltså, den här veckan har bara försvunnit. Varit på konferens nu onsdag och torsdag ute på Pió´s Country Club (www.pioscountryclub.com) och haft det superbra. Mycket bra kom fram under arbetet och många skratt och många glas vin delades under dagen och kvällen. På kvällen lagade vi mat tillsammans i olika lag och det var supernice, har recepten med mig hem och ska nångång försöka mig på dem här hemma!
Men alltså, när man är iväg så där på konferens eller utbildning, allt man gör är ju att äta!!!! Shit alltså. E fortfarande mätt och hoppade över middag nu ikväll. Det är ju alltid supergott allt man får. Rummen på Pio´s var riktigt läckra och alla rum var olika inredda, själv hamnade jag i det japanska rummet. Mitt badum hade både badkar och dusch med 8 munstycken!
Frukosten imorse ska vi inte tala om, den var riktigt fint dukad med massa godsaker. Vi åt dessutom lunch på Grand hotell innan det var dags att vandra tillbaka till verkligheten. Eftermiddagen var tung, man var trött och fortfarande mätt och det var svårt att komma igång. Blir fullspäckad dag imorgon istället!

Ikväll hade Mathias match igen, men han spelade inte. Han har inte kunnat träna denna vecka pga jobbet. Partiskt nog tycker jag ju att han kunde behövts ändå, men ändå så tyckte jag matchen var ett fall framåt. Men fall framåt hjälper liksom inte när man inte plockar poäng och det bara återstår några matcher. Nu måste poängen ros hem.


Kommentarer
Postat av: mamma

så skönt för dig

det behövde du att få bara

Cissi eller hur ? kram

2009-02-13 @ 19:13:29
Postat av: brorsan

härligt att höra,det va bra att du fick komma ifrån lite.det är du värd./kram

2009-02-13 @ 19:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0