Ingen sovmorgon här inte!

Shit va jag e trött idag alltså. Var ute igår och åt och drack vin med nya gruppen på jobbet, ofantligt trevligt. Det är högt i tak på nya jobb, I like. Var väl inte hemma alltför sent men med en arbetsvecka bakom sig och en hel del vin i kroppen så fick jag inte i närheten av tillräcklig sömn och jag sitter här i soffan och känner mig som jag typ blvit överkörd av ett tåg!
Mathias är och tränar som vanligt och Amelie står och bajsar bakom fåtöljen. Ingen frukost finns det heller. Suck.

Imorgon åker Mathias till Alingsås och spelar match. Alingsås torskade mot Hammarby i veckan och jag hoppas Drott kan slå i underläge och slå dem oxå. Det vore en mental vinst om nått!
Lite andra spelarfruar kommer över och så ska vi fika och titta på matchen ihop över nätet. Så idag måste jag sätta fart här hemma och visa upp nån sorts halvordning i kaoset...

För övrigt ville Amelie också ha en bebis i magen som vår vän Linda precis haft. Blev väldigt upprörd när jag förklarade att det inte gick utan att hon får vänta tills hon blir betydligt större. (tog inte blommor och bin ännu, tänkte att det kanske var liiiiiite tidigt!). Amelie lugnade ner sig när jag lovade att vi skulle köpa kläder till hennes lilla bebis med precis som vi gjort till Lindas dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0