Jag har en boll där!

Sov rätt länge imorse, Amelie kom in till oss i natt som hon brukar göra, och i morse vaknade jag av att hon sa " Jag vill goooosa med dig pappa!" om och om igen, Mathias sov som en stock, hörde ingenting. Jag däremot låg och smålog lite och tittade på henne. Till slut såg hon att jag var vaken, "HEJ MAMMA!", världens glädjetjut!
- Mamma, jag har en boll där, sa hon och pekade på foten, på ankeln.
- Mmm du har en boll där, det har alla, så man kan röra på foten svarade jag. Sen listade jag upp vänner och släktningar som har en "boll" i foten (ankeln alltså) för att hon skulle förstå.
-Mmmm svarade hon, mammma den e hård, pappa kan inte träna med den vaaaa?

SÖTFIS! Tänk vilka saker som snurrar i hennes huvud!


Kommentarer
Postat av: mamma

hon är för go, min lilla kråka

krama "bollen" från mig

2009-02-15 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0