Möhippa väntar!

Idag ska jag på möhippa för Jenny!!! Ska sova borta på hotell, jag och gamla tjejgänget, ska bli ofantligt roligt, mysigt och härligt!!!! Ska snart sätta mig på tåget mot en annan stad....

Veckan har gått galet fort. Jag och Mathias har inte sett varandra knappt, han har jobbat natt, jag har jobbat dag och där i mellan den lilla skarven har vi hunnit säga hej och puss typ. Hans rygg är helt paj efter LIF matchen och han har inte kunnat träna, men fått behandling iaf. Kroppen börjar säga ifrån och det är nog tur att det inte är så många matcher kvar. För hans skull. För lagets skull, kanske mindre bra med så få matcher kvar och kniven på strupen vareviga gång. Istället för att kunna spela avslappnat och köra sin grej.

Igår var vi lediga ihop på kvällen och vi köpte pizza och kollade på film, "Role models", sjukt rolig! Drack lite te på kvällen och spelade lite spel, som två pensionärer. Men det var mysigt, Amelie låg och sov och vi satt där och bara njöt att få vara tillsammans en liten stund. Vi hade kunnat gjort vad som, hade inte spelat någon roll liksom.

Häromdan frågade Mathias mig hur länge vi varit tillsammans. Berättade och följdfrågan från mig var ju självklart varför han undrade det (jag har accepterat att han inte kommer ihåg exakt!), och då berättade han att de pratat om det i omklädningsrummet, han och Mattsson. Tyckte det var gulligt att de pratar om oss spelarfruar med och pikade honom lite granna. Tidigare har han kommit hem och berättat att han och Blad pratat om mitt klänningproblem inför bröllopet, ha ha.
- Vi pratar faktiskt inte bara sport! fick jag tillbaka lite halvgenerat av honom.

Nej nu måste jag sätta fart här och packa väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0