Nu kör vi!

Känner mig tjatig, men veckan har flygit iväg. Jobbade över igår till åtta, hemma väntade man, barn och god mat på mig. Dagen idag svischade förbi med möten och åter möten. Hann med mysig lunch hemma hos Martina där jag blev bortskämd både med god mat, fika och trevligt sällskap :-)
Annars känner jag mestadels att allt bara flyter, har en skön känsla i kroppen varje dag, känner mig glad och lycklig och trivs med min tillvaro. Denna vecka har varit rätt lugn med handbollen och Mathias har varit ledig mycket så det kan vara därför saker och ting känns extra bra! På söndag blir det träning för de har match måndag så det blir inte en handbollsfri helg. Mathias missar bland annat därför vår vän Malins 30 årsskiva imorgon, men jag tänkte representera familjen AB där! Vi ska försöka pyssla vidare med vår kära hem oxå. Har äntligen bestämt oss för vilka tapeter vi vill ha i sovrummet så det blir nästa projekt!

Nu skrev jag kanske denna bloggs mest ostruktuerade inlägg men John Blund knackar på min axel och brevid mig i soffan ligger mina två älsklingar och snarkar ikapp. Ska bättra mig på inlägg, har blivit lite dåligt med tid över för den sista veckorna.

Imorgon bitti väntar en skön helkroppsmassage på mig på spaharmoni (www.spaharmoni.se), där världens bästa Kataringa jobbar., Ska bli grymt skönt!!!!

Kommentarer
Postat av: Nanette

Åmmä...jag vill oxå gå på spa...jag är avundsjuk syss!!! :-) PUSS

2009-02-20 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0