Shirley är alltid drottning!

Mathias gör sig i ordning för samlingen inför matchen, de ska mötas klockan 11 redan. De äter lunch tillsammans och går igenom matchupplägget. Alingsås väntar idag, kom igen nu grabbar!!!

Själv sitter jag och äter frukost och knappar på datan, fick sova rätt länge idag, Amelie var trött hon med. Nu springer hon omkring superglad för en ny dag och extra glad att henne favorit Martina ska komma över senare idag. Och nej, Martin är fortfarande inte så välkommen.... ;-)

Tittade på schlagern igår och min röst går alltid och kommer alltid att gå till Shirley. Så är det bara.
Shirley är kompis till en kompis och innan hon slog igenom ordentligt så uppträdde hon bland annat på  Blue Moon Bar i Stockholm, och jag har alltid velat at thon ska sjunga på mitt bröllop. Vilken röst den kvinnan har alltså! MEN nu  ju inte det så aktuellt längre, nu är hon så känd så hon skulle nog knappast vilja och sen tror jag iofs inte att jag nånsin kommer få gifta mig. Har valt fel karl, han tycker sånt är svennigt. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0