Söndag och soffläge

Ligger i soffan och googlar. Googlar bröllop. Ska ju vara toastmaster på min vän Jennys bröllop om två veckor. Även om jag och min medpartner in crime, Emma, pratat igenom saken noga, börjar nu nerverna komma. Amelie sitter brevid och äter försenat lördagsgodis och Mathias har precis kommit hem från två timmars träning.

Igår var Mathias och Amelie hemma och jag drog på 30 årsskiva, mycket trevligt. Var hemma vid 3 och tycker jag är oförskämt fräsch idag för att vara en sliten småbarnsmamma som sällan e vaken längre än 23 nu för tiden :-)

Imorgon drar Mathias till Örebro för match mot Lindesberg. Lär komma hem mitt i natten. Nu jäklar ska de plocka poäng alltså, de måste! Men LIF är ofta svårslagna hemma, mycket pga sin fanatiska hemmapublik. Alltså motsatsen till Drotts hemmamatcher så e där lite liv och stöd från läktarna... Det gör mycket!

Kommentarer
Postat av: mamma

Då skall vi hålla tummarna i morgon

kramar

2009-02-22 @ 19:45:13
Postat av: mamma

skit da, nära men/ kram

2009-02-23 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0