Tar tag i gamla surdegar

Måndag och vab, Amelie fortfarande sjuk och vi har inte sovit mycket nån av oss. Febern har gått ner iaf så det är skönt. Mathias har dragit till jobb och träning och vi är allena hela dagen. Amelie roar sig med Pippi och jag tänkte ta tag i gamla surdegar, du vet sånt som annars inte blir gjort. Har framkallat en massa kort sen 2 år tillbaka, ska ta och ringa BVC nu för Amelies, lite försenade, tvåårskontroll med vaccinering. Sen tänkte jag ta mig ut i förrådet och rensa där.

I veckan som kommer nu drar handbollsmatcherna igång igen. Drott börjar med Lugi hemma på onsdag. Ska bli roligt att gå på match igen. 8 matcher kvar nu i grundspelet och hoppas det går bra här nu så de tar sig till slutspel. De är fan värda det och jag hoppas de fortsätter slita lika mycket som de gjort hitintills.

Apropå handboll så var ju finalen igår mellan Frankrike och Kroatien grym! Mycket känslor, tufft spel och rolig att titta på. Mathias var ovanligt tyst framför matchen medan jag gapade på i vanlig ordning.....!!!!

Nä nu ska jag låta lillfia titta vidare på Pippi här medan jag fortsätter med surdegarna här. Imorgon ska jag jobba igen så får Mathias vara hemma. Jag hinner hem innan deras träning så det är en bra lösning!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

krya på er mina tjejer

Kramar Kramar

2009-02-02 @ 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0