Vardagslyx väntar!

Imorgon drar jag på konferens med jobbet i två dar. Tänk, jag ska få sova en hel natt!!! Och äta frukost i lugn och ro. Bara därför kommer jag säkert vakna flera gånger av ren vana. Men det ska bli lite lyxigt! Vi ska till ett nytt ställe en bit utanför Halmstad, ska tydligen vara väldigt fint.
Mathias jobbar kväll denna vecka och med hanboll och jobb så ses vi ingenting. Fören torsdag då efter matchen. Det är rätt jobbiga veckor när det är så. Och denna vecka får vi inte ens till att prata i telefon ordenlitgt. Nåväl, så är det ibland. Men jag saknar och längtar efter honom när vi inte ses så mycket. Känns ensamt, även om man har världens goaste tvååring vid sin sida.

H43 vann igår och klättrade förbi Drott i tabellen. Illa. Verkligen läge för vinst nu på torsdag. Hoppas Mathias har en bättre kväll med, sista matchen nollade han. Inte likt honom. Tror allt tumult nu under uppehållet skadat laget.  Gäller att hitta balansen igen.
Klubben ska tydligen dra ner på kostnader med och nu får inte spelarna använda sån där läketejp längre. Skrattretande. Hur tänker man då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0