APnytt och snarkningar....

Jag och Amelie har gått upp för en stund sen. Känner mig trött som en hel bäverby alltså! Hade gärna sovit ett par timmar till, men hey man får vara glad att Amelie inte vaknar i ottan.
Mathias ramlade in här hemma vid 4 i natt så jag antar att festen var lyckad, nu ligger han och toksover i sängen och jag hör snarkningarna ändå ut hit i vardagsrummet..... Ha ha! Kul för killarna att få festa till det lite, det blr ju inte annars mycket sånt under säsong.

Emma sover fortfarande hon med. Ingen skräll. Nattmänniska som hon e. Igår gick hon upp redan vid halv elva, blev nästan lite imponerad. Shit det kan jag sakna faktiskt, att somna sent på nätterna och sova halva dan. Those days are gone sen man fick barn liksom.

Så jag och Amelie är förpassade till soffan själva som vanligt på helgmornarna. APnytt går på fyran och Amelie sitter och sjunger sången om apan och så har hon tagit på sig sina tomteklänning och tomteluva. "Jag ska säga HO HO HO som tomten gör" sa hon nyss.....tänk va saker som rör sig i en tvåårings huvud alltså!

Funderar på att käka brunch på Svea idag, få se om de som sover är lika pigga på det. Vore gott iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0