dagarna bara springer iväg

Sorry för den sena uppdateringen.....dagarna går väldigt fort denna vecka, nu när man börjar nytt jobb! Har varit duktig och cyklat varje dag och imorse slapp jag faktiskt regn, tjihoo! Istället var det svinkallt men det är en annan femma.

Idag hade Mathias ingen träning utan bara möte med styrelsen och spelarna. Som sagt, förändringarnas tid är här. Jag känner med dem de drabbar negativt.....Ska bli spännande att se fortsättningen.

Igår var det hela FEM dödsannonser för Janne. Så vackert att jag genast fick tårar i ögonen, hans fru hade tagit den fina dikten som var med i filmen Fyra bröllop och en begravning, vet inte vad poeten heter, men den är ju så fruktansvärt fin och den säger verkligen allt.
Det har även startats en fond för de två små barnen, dit ska vi verkligen ge ett litet bidrag. Två och fyra år gamla och förlora sin pappa så tidigt, som sagt, livet är så orättvist. Ska skriva ut kontonr sen ifall någon annan känner för ett bidra.

Imorgon e det fredag och i helgen jobbar Mathias. Som vanligt trist!

Ikväll har vi äntligen fått ut granhelvetet. Ja jag vet, det är sent påtänkt men tiden och orken har inte funnits, som vanligt när vi drar igång med nått projekt. Jag klädde av den för länge sen, ha ha!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag är verkligen med på att stötta, kände inte han

men känner för Drott verkligen o alla spelare o alla spelarfruar/ kram

2009-01-15 @ 19:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0