Handboll handboll handboll!

Amelie har just somnat och jag sitter här och läser ikapp mail och blogg. Mathias är i Varberg och spelar träningsmatch mot Sävehof. Satt just och försökte se vad det blev...
På TV börjar snart Sverige mot Kroatien, en riktig toppmatch och jag tror alla killarna vill att bussresan hem går fort för alla vill se denna match!!!
I tisdags var Drott och tränade brottning och vad jag förstår så fick alla en grym träningsvärk i armarna, få se hur det gick att spela ikväll då!
Nästa träningsmatch är redan på lördag, mot Själland tror jag. Halv två i sporthallen för de som är intresserade. Samma dag fyller målvakten Robert Bladh 25 år och det är fest på kvällen.....trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0