Handbolls VM

Japp så var det ju igång sedan ett par dagar. Så du kan ju gissa vad det talas om, tittas på och analyseras om här hemma just nu! Handboll, handboll, handboll! Mathias gick direkt till träningen efter jobbet och så snabbt hem och så åt vi fort ihop lyxmiddagen beståendes av spagetti och köttbullar och så snabbt på med TV:n och nu rullar Sverige-Spanien på TV. Just i detta läge leder Sverige med 21-14, inte illa faktiskt! Tycker de verkligen sliter bakåt. Vore så roligt om de tog sig till final....
Tittade lite på Sverige-Kuba häromdan men tycker inte det är så roligt att titta när det är total utskåpning. Mathias däremot, tittar på allt som har en boll.

Minns när vi träffades och ett av Mathias raggningsrepliker var "nej men jag tittar inte så mycket på sport faktiskt på min lediga tid, blir så mycket med handbollen"......Jo tjena!!!! Nu råkar jag ju vara väldigt sportintresserad jag med, så det gör inte så mycket, men jag brukar reta honom lite för det ibland och vi skrattar gott åt det minnet!

Kommentarer
Postat av: mamma

och i kväll kanske mer spännande

återkommer när jag kommer ner har stora problem med mina sk.tänder

2009-01-22 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0