I will surviiiiiiiive!

Så var första dagen avklarad på nya jobbet, känns riktigt bra! Som vanligt efter en första dag är jag totalt slut i huvudet och ska gå och natta Amelie snart och sen lägga mig i soffan och såsa. Cyklade till jobbet idag och cyklade sen och hämta Amelie på dagis och sen hem. Ska försöka göra det nu varje dag, det är riktigt bra vardagsmotion! Sen att det spöregnade på vägen hem var ju mindre kul....

Mindre kul är också förändringarnas tid som kommit till Drott. Är inte helt övertygad än, mer kan jag inte säga just nu för det inte är officiellt, men ärligt talat, vilka puckon! Hur fan tänker man?

Mathias jobbar till 22 idag....saknar honom. Vill prata av mig om första dan, om handbollen och om Amelie.....Det får bli imorgon kväll istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0