Måndag igen...

...och jag är nog knäpp kanske för jag tyckte det var riktigt kul att gå till jobbet imorse!!!! Får väl se hur länge det håller i sig, men som sagt, är sjukt nöjd med nya tjänsten!!!
Käkade lunch med min söta vän Petra som jag jobbade ihop med på Eleiko på Bulls. De serverade lasagne, gott men där sprack mina middagsplaner. Står nu istället och slänger ihop fetaostfyllda köttfärsbiffar istället....

Mathias är och tränar. Japp igen. Ha ha! Det är vår vardag och man är så van vid det. Man undrar lite hur det kommer bli den dagen han bestämmer sig för att sluta spela. Tänk va mycket tid vi komme rha ihop då!!!! Hjälp! Nej då skoja bara. Finns många fördelar med att sluta med handbollen, det största är väl en hel kropp och inte en massa krämpor och mer tid till familjen. Sen kan man även lägga till tvättmängden som kommer bli ofantligt mycket minder OCH faktumet att vi troligen för första gången kommer kunna planera en riktig semester. när som helst på året.
Fast på nåt sätt kommer det ju även att bli tomt. Det är en sådan stor del av vårt liv. Och framför allt för Mathias. Jag undrar hur länge det kommer och ta innan det börjar krypa i kroppen på honom och spelsuget kommer tillbaka. Vi får väl se vad framtiden utvisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0