Misslyckade renoveringsplaner...

Jaha. Så var man laddad för att pyssla vidare i huset i helgen. Vi ska sätta panel på en bit av hallväggen, pärlspont, och måla den vit med tillhörande hatthylla och skohylla. Så där så det blir lite lantlig stil. Så var Mathias och köpte pärlspont igår och glad i hågen började jag såga till dem imorse medan Mathias åkte till Silvan för att byta borrmaskinen som gått sönder. Så ringer han när han är på Optimera för att köpa färg, då måste pärlspontskithelvetet ligga framme i rumstemperatur i över TVÅ VECKOR innan man kan sätta upp den. Och så ska den målas först. Suck. Så där sprack våra helgplaner. Kanske man inte ska vara så ledsen över. Men det var ju just det där med tiden. Mathias jobbar VARJE helg i februari. Vilket betyder att vi inte kommer komma så långt under februari heller. Dubbelsuck.
Nåväl, jag har börjat spraya spegeln som jag köpte förra helgen vit i allafall. Får se hur det blir sen. Kände att jag blev sur och grinig som en barnunge nu, men det får man vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0