Onsdag och full fart mot helg!

Denna vecka springer också snabbt iväg! Massor av nytt att lära på jobbet och jag trivs verkligen så otroligt bra, Är jätteglad över denna tjänst!
Har fortsatt och cykla och idag somnade Amelie nästan då jag satte henne i sitsen. En snäll mamma som cyklade förbi mig upplyste mig om att mitt barn sov så jag inte skulle cykla in i nått! Amelie hängde utåt höger! Nu ligger hon brevid mig här i soffan och tittar på hennes favoritprogram på Bolimbompa, Tommy & Daisy tror jag det heter. Mathias e och tränar i vanlig ordning och jag sitter här och funderar på vad vi ska äta. Kort sagt, en vanlig eftermiddag i familjen ab´s hushåll.

Ikväll e det handboll igen, Sverige möter Kuwait! Så det är väl det som gäller ikväll här hemma.

Snart e det helg och då får jag besök av en söt vän från Stockholm, Emma. Det ska bli mysigt, e så glad när mina vänner från Stockholm kommer ner. Vi ska båda två vara toastmasters på vår vän Jennys bröllop i mars så vi ska planera lite inför det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul för dig att Din emma kommer ni behöver det båda två tror jag vi hörs kram krama min tjej

2009-01-22 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0