Ålderstecken?!

Måndag igen. Idag har jag varit på hyresjuridikkurs. Ungefär lika roligt som det låter! Men väldigt nyttigt! Trött som en hel bäverby efter möhippehelgen i Göteborg. E det ett åldertecken om nått när man är trött i flera dar efter festen.... Har haft det underbart roligt och hela dagen vart riktigt lyckad, festade hela natten och kom i säng efter 6.....mer kommentarer om hur jag mådde igår är nog rätt onödiga.....

Kom hem igår vid 15 tiden och åkte direkt till sporthallen. Mathias hade träning och hade med sig Amelie dit. Hon sov när jag kom dit och jag väntade på att de skulle träna färdigt. Efteråt handlade vi thaimat och åkte hem och jag slängde mig i soffan! Mathias och Amelie fick lite far och dotter tid coh hade haft det så mysigt så. Amelie har blivit mycket mer pappakär efter vi gjort om vårt vardagsschema och han har henne på mornarna. Annars springer ju liksom veckorna iväg och vi ses ju inte mycket alltså.

Denna vecka lär ju flyga iväg den med. Har kurs imorgon med, Mathias jobbar kväll idag och imorgon. Mathias har match på onsdag nere i Ystad och torsdag morgon åker vi upp till Järvsö för att gå på bröllop. Måste hem redan på lördag för på söndag har Mathias träning eftersom det är match på måndagen. Men hey, 180 mil på 3 dar är ju ingenting ;-) Det ska bli ofantligt roligt iaf med bröllop men jag e lite nervös för toastmasteriet!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0