Back in town

Vi har överlevt helgen ohc kom tillbaka till Halmstad i natt. Mathias ville hem så han fick sova i sin säng inför viktig träning idag och match imorgon. Jag tycker han är knäpp som ens ska försöka träna när han e skadad, men hans lojalitet till Drott är stor och han vill verkligen försöka göra allt han kan för att rädda kvar laget i elitserien.

Bröllopet gick himla bra och även mitt toastmasteri! Vaknade igår och kände mig lite småhängig, sa dock ingenting till nån för jag bara förutsatte att man var trött och lite småbakis. Packade ihop packning och vänner i Audin och jag körde hela vägen till Sthlm. Olustkänslan i kroppen ville inte riktigt försvinna och väl hemma hos syrran tog jag tempen och inte konstigt att jag mådde dåligt, hade rejält med feber! Så vi blev soffliggande där ett bra tag, innan vi som sagt drog oss mot Halmstad igen. Mathias körde och jag låg där bak med frossa och svettningar och försökte sova lite.

Det var himla mysigt att träffa Amelie igen, hon hade ju haft det jättebra och ätit godis som hon andats syre och som jag förstod det har hon varit i sitt esse hela helgen. Sötfia. En dag var helt okej, men andra dagen längtade både jag och Mathias ihjäl oss efter henne!

Nu ska jag krypa ner i soffan igen så jag kan gå till jobbet imorgon, har vekrligen inte tid att vara hemma. Mathias har match imorgon som sagt, väldigt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0