Full fart mot Järvsö!

Andra dagen på hyresjuridiken idag. De flesta fnittrade som små barn, vem kunde tro att man kunde ha så skoj med en lagbok?! Det är nog nödvändigt med lite skratt, rätt tungt ämne..... Imorgon väntar jobbet igen, faktiskt enda dagen på kontoret denna vecka, för efter imorgon väntar ju Järvsö och bröllop!!

Mathias och jag kommer inte ses fören det är dags för att gå upp och göra sig i ordning inför resan mot först Stockholm sen Järvsö, känn på den! Helt galet när man tänker efter. Men men, det funkar. Så länge vi kan prata varje dag på telefonen så känner jag mig rätt nöjd. Men jag skulle ju ljuga om jag inte sa att det finns en stor del av mig som längtar efter att få äta middag dagligen och borsta tänderna och gå och lägga sig tillsammans oftare än man kan räkna på händernas tio fingrar per månad. Lite mer SVensson tack!!!

Är rätt stressad och känner att magen är så där lagom småsvidig a la halsbränna. Det är mycket nu som Emma skulle säga. Combinations du vet. Sorry, lite internt där. MEN inför avresan torsdag morgon har man en superstressig dag på jobbet framför sig, sista accessoarerna måste inhandlas, nån sorts tuta till middagen (toastmaster juh) måste hittas, talet är inte riktigt färdigt för inledningen av middagen, talet till brudparet är inte inövat, måste packa till Amelie inför hennes helg med moster, vart fasen är skorna jag ska ha på mig? , får inte glömma att köpa 1 års present till kompisens dotter som jag kommer träffa i Sthlm, håret håret håret va fasen ska jag göra med det? , tvätthögen hindrar mig snart från att få upp dörren till tvättstugan hrm, borde åtgärdas....och så snurrar det i mitt huvud. Men hey, jag har ju hela kvällen på mig. Eller nåt.

Mathias drar till  Ystad imorgon för match. Riktigt svår match. Ska följa den på nätet, få se om jag kanske kan locka hit Martina på fika....Mathias rygg är fortfarande inte helt hundra, men det är ju liksom bara att bita ihop!!!
Synd att matchen spelas på en onsdag, för våra vänner Linus och Stina bor ju nere i Ystad, Linus var ju målvakt i Drott förut, och Hasse Karlsson är en god vän till Mathias med. Vet inte hur länge vi sagt att vi ska åka ner och hälsa på dem, men det blir liksom aldrig av.

Nej ni, nu ska jag ta och sätta igång och beta av min lilla lista. Japp jag är en listmänniska. Haha, till Mathias förtret. Men jag måste för annars glömmer förvirrade jag hälften. Men oftast har jag listan i huvudet, numer. Mathias är bra trött på mina kladdiga lappar. Ja ja jag vet, kanske lite kärring med lappar. Men hey, det är jag!

Kommentarer
Postat av: mamma

för det första skall det bli otrolig kul at gå

på junibacken med mitt lilla barnbarn längtar så

blir nästan oxå pirrig på de, att tänka att vi får ses.Sen vet jag att du fixar tal osv. du är jättebra på det, man skall ha lite fjärilar i magen då blir de bra/kram

2009-03-03 @ 18:53:39
Postat av: Anonym

och jag som trodde Amelie skulle bo hos morbror

2009-03-03 @ 19:43:48
Postat av: brorsan

eller hur Amelie?

2009-03-03 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0