Hej mitt vinterland....

....vad hände?! Det har snöat nu sista timmarna och ett vitt täcke ligger plötsligt över marken. Jag vill ha våååååår!

Blev glad imorse när jag insåg att plåtslagaren varit här och fixat alla våra fönster, m issade det igår när vi kom hem sent. Så fint!!! Nu ska bara insidan målas sen är hela härliga fönsterhistorien över! Kanske man kan få gå och shoppa lite inredningsgrejjer så som gardiner snart...

Mathias jobbar kväll.....Fan va jag längtar efter honom såna här veckor. Eller rättare sagt, alla veckor. När han komme rhem inatt sover jag igen. Men imorgon e han ledig så efter träningen ska vi sätta igång med vårt sovrum och hångla upp varandra i kaoset :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

gör det, verkar skönt

kan jag kanske komma sista helgen i april, har äntligen fått tider till tandis

2009-03-12 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0