Måndag morgon...

....och jag är hemma och vabbar idag. Amelies feber är iaf nere på 38 så det går framåt, hon har börjat äta igen oxå vilket känns bra.

Så helgen har varit en hemmahelg, efter fredagsnattens timmar på akuten var vi slitna allihopa. Igår passade vi på att lägga golv i sovrummet så nu är det klart. Ska väl ta och flytta in dit i dagarna, sover fortfarande ivardagsrummet....

Denna vecka är det annars förberedelser för kvalet som spelas nästa vecka. Det blev Karlskronalaget Höstö som står för motståndet. Första matchen spelas den 30e mars hemma, returen den 1a i Karlskrona. Jag hoppas vi kan ta oss till Karlskrona och kika på matchen....

Nu ska jag göra frukost här till min lilla familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0