Matcher och äppelpaj!

Söndagen sprang iväg, vi såsade i soffan mestadels av dan. Jag mådde fortfarande dåligt, Mathias var duktig och tränade trots smärten. Han spelade även matchen igår, iaf första halvlek och då mestadels bakåt i försvaret där han är nödvändig ( nej jag är absolut inte partisk..... haha). De vann! SÅ himla skönt. Två poäng till. Stressig vecka nu, redan imorgon är det nästa match, då möter de RIK borta, och två poäng till vore guld, då lever fortfarande chansen om att hamna i ingemansland och slippa kval. Fan alltså rent ut sagt, att det blivit som det blivit denna säsong.
Mathias överlevde matchen och säger sig ha mindre ont nu. Själv tycker jag han är guld som sliter så trots skador.

Svärmor är här på besök hela veckan och vi har just ätit min lasagne och nu står hon och gör äppelpaj i köket. En härlig doft börjar sprida sig här hemma, mums!!!

Hade tänkt åka till Göteborg imorgon för at shoppa lite och titta på matchen men får inte ihop det riktigt med logistiken, så jag och Amelie stannar hemma. Svärmor åker för att träffa vänner där så imorgon blir en kväll för mig och Amelie här hemma bara, rätt skönt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: mamma

vi håller tummarna i kväll o hoppas på vinst o att det är referat på heh, det var det inte i måndags,själv blivit dålig med feber o så, men det går över, kram till mina tjejer

2009-03-11 @ 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0