Vinst i Göteborg!

Det blev en härlig vinst ikväll i Göteborg, härligt grabbar!! TYVÄRR knep H43 en poäng mot Bajen och chansen för Drott att hamna i ingemansland är nu obefintlig, det blir kval.
Nu vill jag bara att Mathias ska komma hem så jag får pussa lite på honom, tycker inte om när de är borta och spelar.  Han ringde nyss och det lät uppåt på bussen. Han hade inte spelat någonting. Jag tycker det var riktigt bra så han får läka mer.

Sista matchen i grundserien är på lördag, hemma mot just ovan nämnda H43. Hoppas på storpublik ändå och stort stöd för grabbarna.

Lider med Robban (Bladh) som skadade knät i förra matchen mot Trelleborg. De vet inte ännu om det är menisken elle rkorsbandet, han ska röntgas först. Man "hoppas" ju på att det är menisken, det läker fortare.....Hursom, hoppas det går så bra som det kan göra.

Amelie och jag lekte Svensson idag igen, efter dagis blev det storhandling på Ica Maxi och väl hemma tvättade jag en maskin och tömde disk. Härligt! Nu sover Amelie sött i sin säng och jag ska nog snart krypa ner i vår och göra detsamma.

Kommentarer
Postat av: mamma

blir iaf glad, synd att Mathias är skadat

men de är som det är, bara att braka på i att få vara kvar eller hur? kram till er o min lilla kråka fick inte säga de skulle säga flicka skitunge

2009-03-11 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0